Saturday 23 April 2011

kemas barang dah....

assalamualaikum....

kejap jer masa yg blalu, rupanyer da 3tahun aku kt ukm nie, klu ibaratkan ngan buah org ckp 'da sampai thp matang da, tgu nk petik jer'..bgtu lah mase2 aku kt ukm nie, da smpai ujg da, tgu cikit ms jer lg, nk kene tinggalkan dah..huhuuhuuu cedey nyerr..kene bpisah ngan kwn2... :(

ari nie, aku kemaskn brg2 aku nie, xder lah byk sgt, tp smpai jugak lah lam 2beg n 3 kotak, 1 tuk beg baju, beg brg2 n selebehnyer my buku2..... kemas awl2 cz nt nk kene postkn balik kg..aku kirim ngan org kg aku jer, die drebar bas..kirim ngan bas ler kirenyer..ssh sgt, xder sape nk mai ambik, abg aku keje kt johor, nk arapkan die, xtaw bla die dpt ct, sdare2 plak, ntahlah..mls nk nyusahkan org nie, usaha sdiri ler jwbnyer...lgpun ma aku da mintak tlg ngan abg NOR tu..time kasih yer abg nor...

hurm, nt brg2 aku nie naik bas lar yer g kelantan..gerekk ahhh,,,,nasib xnaik flight, law x..maw ngan aku2 sekali bungkus nek flight..hehhehe...errrmmm, brg2 da settlle, tesis 80% da settle, yg xsettle lg exam..hurmmm..hbs sume da settle, nmpknyer, berangkat pulang ke kg lah sy yer...berakhir suda pengajian d sini..cedey2..to uolls my fwens, gud luck sume, nt bwk haluan hdup msg2 dah, moga dpt keje cpt2, n dpt bina hdup yg anda sume idamkan...time bt kenduri tue, jgn lupa tuk jemput diri nie yer...insyallah akan pergi ke majlis anda tue....

k lah yer bubye sume...
wif love :-* zaitiey

No comments:

Post a Comment